Monday 10 November 2014

Tudung Bawal Terkini 2014/2015-First Tudung Bawal Yang Tak Jarang!!!

Assalamualaikum semuaaa!! Fuhh memang lama rasanya tak update blog sekarang ni..ai maklumlah..tengah busy..Post kali ni saya nak mempromsikan tudung bawal yang terkini. Tudung bawal ni memang ada nilai sentimental nya sehinggakan tudung jenis ini tidak luput dek peredaran zaman dan tak tenggelam dengan kemunculan pelbagai jenis tudung mcm tudung shawl la,tudung fareeda la,ariani la dan macam2 la. Sehingga tudung bawal ini diinovasikan menjadi pelbagai corak dan rekaan khusu bwat penggemar tudung. Baiklah,tanpa saya membuang masa..jom kita lihat tudung yang saya jual ini..






Lihat material nya. Nampak berkualiti kan??Didatangkan dengan material chiffon georgette,tudung ini sememangnya TIDAK JARANG dan TIDAK NIPIS! Masalah yang sering kita hadapi (termasuk saya) apabila memakai tudung bawal biasa ni kan. dia selalu nampak bentuk telinga dan leher sebab kainya yang jarang sampai kita rasa xselesa bila memakai tudung. Jangan cakaplaa bila time angin bertiup tuuuu..habis tudung senget benget. hahaha..Tapi!! (tapi??) Tudung bawal yang saya jual In Shaa Allah dapat menyelesaikan masalah2 kalian..Betull xtipu!! Tudung bawal segi empat bidang 45' berukuran 45'X45' ini sangat unik dan cantik!! Harganya amatlah berpatutan sesuai dengan kainnya yang berkualiti. Harga tudung ini hanya RM25 seunit (tak termasuk harga postage ea) Apa lagi?? Jom la usha tudung niii..best tau..rugi kalau tak cuba!! Ni ada sedikit gambar model yang memakai tudung ni!! Cepat!! Stok banyak lagi..pelbagai warna yang available.,
Kalau berkenan atau anda ada sebarang pertanyaan,janganlah segan silu menghantar email anda kepada saya di
nad95amir@gmail.com
nad95amir@gmail.com
nad95amir@gmail,com

owhh..lupa nak bagitau..ada page facebook official untuk tudung ni jugak ea:







Selamat bershopping!! Maafkan saya kalau ada terkasar bahasa eaaa!!

No comments:

Post a Comment