Monday 20 May 2013

Alhamdulilah...dapat jugak UPU!!

mcm mana nak start dulu erkk?? saya rasa happy/excited macam nak gila bila dapat tau result upu. hampa jugak sebab x dpt kat uia.tapi saya dapat kat uitm course diploma in business studies.wahhhh..x sabarnya nak start diploma!!!! nak tau saya dapat kat mana?! bila check semalam..saya dapat uitm Arau,Perlis. mula2 rasa x seronok je sebab dapat kat Arau (jauh kot,negeri paling utara sekali)..paling x pon nak la dapat kat segamat ke..xpelah janji dapat..next entry ni saya akan update pengalaman saya masuk ke uitm pulak..hehehe..ni pengalaman sekali seumur hidup ni!! (x pernah pergi perlis sebelum ni..tup tup belajar kat sana 3 tahun..argghhhh)


harap senior2 x garang masa orientasi nanti...peace!! nadiah checking out!

No comments:

Post a Comment